Voor de firma Houthandel Martin Robben uit Oldeberkoop bouwden we open laadbak.
De bestaande laadbak is compleet gestript en opnieuw voorzien van een kopschot, zijborden, rongen,
Meer lezenVoor de firma Arrowline te Amsterdam bouwden we een LZV combinatie in samenwerking met Truckland Noord-Holland en Draco Sneek.
De truckberry en 2 stuks middenas aanhangwagens zijn
Meer lezenVoor de firma Hoekstra uit Sneek bouwden wij een lichtgewicht gesloten carrosserie met aan 1 zijde schuifkleed.
Hij is voorzien van een dHollandia laadklep die een eigen stroomvoorziening heeft. De extra
Meer lezenVoor de firma Kamstra uit Leeuwarden bouwden we een open laadbak op een toegeleverde Iveco truckchassis.
Deze open laadbak is voorzien van een 28mm hardhouten lipprofiel vloer met rongbussen. Voor de
Meer lezenVoor EMK / Kooiker uit Grou hebben we een gesloten plywood carrosserie gemaakt.
Deze is voorzien van een dHollandia laadklep en een toegangsdeur aan de rechterzijde.
Meer lezenVoor de firma Mous pompsupport bouwden we twee open laadbakken.
De open laadbak is voorzien is van een HIAB elektrisch hydraulisch laad- en loskraan met lier. Het hulpframe
Meer lezenVoor Veno Houtproducten Drachten bouwden we een schuifzeilen opbouw.
De oplegger is voorzien van een d'Hollandia laadklep met een compleet afsluitend laadklepplateau.
Meer lezenVoor de firma Q-Bikes hebben wij een Renault Durisottie aangepast.
Bijzonder aan deze opbouw is dat het een zijklep en luifel aan de rechterzijde heeft. Daarnaast is
Meer lezenVoor de firma Siep Amsterdam uit Hindeloopen vervaardigden we deze semi dieplader met schuifzeilen opbouw.
Bijzonder aan deze carrosserie is het deelbare uitschuifbaar achterportaal. Hierdoor kan de maximale
Meer lezenVoor de firma van Reenen glas uit Drachten vervaardigden we twee glastransportwagens met resteelopbouw.
Bijzonder is dat
Meer lezen